suck..

Hej, har nyss kommit hem från kupolen, var där med Ronja en sväng vi gick mest runt o kollade på skit, hittade ingenting, det jag fick med mig hem var en tandkräm och en chokladkaka. Nu känner jag mig helt död... o lite depp, varför vet jag inte men depp känner jag mig iaf. Jag har miljontals saker att göra men har varken lust eller ork till att göra något av dom. Känner just nu att jag bara skulle vilja gå och lägga mig o sova, men blir nog att ladda hem en film o glo på tills idol börjar (dagens höjdpunkt!) Hoppas det blir en rolig fredag, jag vill dricka så jag hoppas jag har någon trogen vän som vill göra det med mig!


Jag orkar inte gå runt o undra hela tiden, det gör mig tokig! Ibland undrar jag om du aldrig känner likadant? Kan vi bara sluta med dessa dumheter?? Jag har ingen aning vilka vilkor och regler du spelar på och jag vågar heller inte fråga.. Det är inget vi pratar om, men det kanske är dags innan någon blir sårad, ellr har du aldrig tänkt på det. Gah orkar inteeee längre....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0