One day it will be real

kjlö
Brrr , usch nu börjar det verkligen bli kallt ute riktigt höstväder, i morse stod gradmätaren knappt på noll grader.
På ett sätt är de ju lite nice med höst, för det betyder att man bara kan mysa ner sig under täcket o glo på film hela tiden. Men tycker hösten är rätt fin ändå med sina färger, synd bara att det ska bli så jävla kallt bara!
Nu skiner iaf solen och jag funderar på om jag kanske ska ta en promenix hem snart känner  att jag börjar bli liiite hungrig. Igår var jag med min numera andra hälft Malin, vi drog till stan o köpte en ny fick åt henne!
Så nu har Peter Freddy och dom andra i akvariet fått lite nytt sällskap, sen kollade vi idol o frööös.
Pratade just med ronja i telefonen så det ser ut som det blir att vara med henne i morgon (gillas!)
Idag blir det kanske att umgås lite med Linnea, men först o främst att ta sig hem härifrån.
Nu ska jag kolla klart Top Model sen bädda ihop här :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0