nattlig updatee

Jaha då sitter jag här i Malins säng med en dator i knät,  Malin själv sitter två meter ifrån  mig vid den andra datorn haha nördar vi är !
Har haft ett helt dygn hänne med Malin, vi har väl hunnit med både det ena o det andra, igår blev de att glo på två filmer till sent på natten, först en komedi Cop out tror jag den hette sen blev det en riktigt snuskig skräckfilm fyfan va vidrig den var, höll fan på o kräkas av att se den kommer dock inte ihåg va den hette tror det var human centipede eller nått.
Idag har vi bara hållt på o fula oss, hann med en promenad också, sen blev de kortspel med Yvonne, senare tacos och ensam mamma söker!
Gillar såna här chillsöndagar när man bara gör ingenting!
Imorgon e det väl måndag igen vilket betyder skola för vissa, för mig betyder det dock bara början på en helt vanlig och tråkig vecka ... Shit måste verkligen ta tag i det här med att söka jobb blir tokig av att bara gå hemma hela dagarna utan att göra någonting!!
Nu vette fan va jag ska skriva meer så säger väl godnatt

Har funderingar på att slå mig ihop med malin o starta ett nytt tvprogram "ensam Mickis & Malin söker"
Kan vara något att spåna i ...

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0