helt slut

Då var man hemma i borlänge igen då efter ett händelserikt dygn i nyköping !
Men kul har jag fan haft det, fast känner mig dock inte så pigg idag måste jag säga ...
Vi åkte igår vid tretiden och var väl framme klockan 8, liiiite problem hade vi att hitta dit med de löste ju sig till slut, bilresan var ju också rätt kul haha jonas o josef vilka tomtar ;D
När vi kom fram blev de till att hälsa på folket som förövrigt var en riktig blandning av olika personligheter sen vare bara att dricka . Blev mycket dricka o diskussioner av alla dessa slag. Sen begav vi oss ut på krogen o skakade rooompaa lite granna . Efter krogen var det kebab som gällde på Alibaba gött!
NÄr vii kom tillbaka blev det vatten o tvålkrig, två galningar dansade nakna, allt slutade väl med att man fick somna med tvål i håret och vatten i sängen !
Vaknade ganska så utsliteen imorse men vi drog hemår redan vid halv tio . Hade hela baksätet för mig själv så det var gött att kunna ligg där för mig själv o sova lite.
Måste sä'ga att de känns lite lagomt surt att komma hem till borlänge där de spöregnar hela tiden..
Nu ska jag nog faktiskt ta o sove en stund för att senare hitt på något med Malin !


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0