fredag fredag !

Idag är de fredag , inte för att de känns som om de är så stor skillnad på fredag onsdag eller måndag för mig alla dagar känns likadana. Nu sitter jag i den vanliga svarta tygsoffan o glor på tv o sitter framför datorn o väntar..
Detta skulle kunnat bli en dödstråkig helg, malin jobbar på s2 hela helgen, ronja ska till inköping, o ida ska barnvakta. Men ist för att jag ska sitta hemma i mitt stökiga rum helt ensam hela helgen blir det nog att jag drar iväg till Nyköping för att hälsa på min saknade o älskade Anna <3 åh har längtat efter henne riktigt mycket så det ska bli kul att åka dit o träffa hennes nya kompisar o se hur hon har det där borta :D
Med mig dit har jag Josef o Jonas, mina grabbar i nöd o lust 1 kommer bli super men framför allt ska det bli skönt att komma härifrån borlänge!
eftersom de inte blev någon utgång förra helgen när jag fyllde får väl detta kompensera den lugna helgen, för ikväll förväntar jag mig faktiskt lite röjj :D
ha det bra vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0