tråkigt

...som vanligt . Sitter här hemma vid datorn like usally. Igåt blev det att dra till kupolen med Tess en sväng för att leta efter skor till henne, dock utan resultat inte en sko vi hittade som var bra :P
Då dorg vi till Maxi för att handla , Tess köpte två tv-spel, ett "pang-pang" och ett bilracing-spel . Det blev iaf tidsfördriv för oss i två timmar ungefär. Men efter två timmar av pang-pang o racing var ögonen fyrkantiga o huvudet snurrigt. Vi gav upp o jag drog hem hemma gjorde jag väl typ ABSOlut ingenting . . . Jobbig natt var det också, för att klaga lite mer, kunde inte sova alls och ångesten över att jag inte gör något åt mitt värdelösa liv dödar mig.
Jag orkar inte mer, jag måste härifrån elelr vad som helst!! Jag vet inte vad det är som gör att jag känenr mig så olycklig, för om jag tänker efter har jag allt jag behöver..? Fast det förstås inget jobb o inga pengar, kan det vara det som klämmer kanske? ?
Har setat o spelat något skit tv-spel nu ett tag , det gick bra sålänge jag hade Magnus som kunde hjälpa mig, men sen drog han på träning och nu fattar jag ingenting vad jag ska göra.. hm får vänta tills han kommer hem helt enkelt så har jag hela kvällen spikad på aktivitet hähä

Gaaah Ge mig pengar så jag kan dra, snackade med Elin igår, vi funderar på o ta en billig sista minutenresa o bara dra härifrån o leva fattigt i solen. Vad som helst lever fattigt om det är så bara jag får komma härifrån seriöst! Kanske få lite sol på min skrykliga vita hud!


Jag vill blii bruun

Att det ska vara varmt

Jag vill vara glad !

bye bye talk to you later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0