Om man kunde spola tillbaka tiden..

.. skulle det varit bättre då ?
Hm vet inte men jag vet att jag hade så j**la kul !
Vi var ett stort gäng, vi hade alltid något på gång, vi kunde ha kul utan att göra något alls.
Varför kan det inte bara vara som förut, visst allt var inte guld o gröna skogar då heller men jag minns att jag hade så fruktansvärt kul , umgicks med underbart folk, jag var verkligen lycklig.
Men jag vet att det ändå fanns både skratt o tårar på den tiden också men allt var så mycket lättare att ta sig igenom på något sjukt sätt. Tog allt med en klackspark. Har setat nu och kollat igenom gamla bilddagböcker och tittat tillbaka på tider som verkligen gjort mig lycklig i livet.
Jag klagar inte på mitt liv nu heller, jag har dom vänner jag behöver och jag är relavtivt lycklig. Men hur underbart är det inte att kolla tillbaka och minnas alla skratt o sjuka saker man gjort genom att kolla på bilder.
Därför tänker jag nu ladda upp bilder som väcker minnen för mig !


En kväll i Hagaparken

Estland med Ida, glömms aldrig

Gänget genom vått o torrt

Någon fest

Galnaste kvällen!

Min och Idas vinterpromenad men lek i snön

Jonas födelsedagsfirende

Sista aprilmiddag utanför Jonas

Peace & Love

Peace & Love

En vanlig promenad till Ica Trumpeten

Den bästa rockfesten !
dsfkl
För att det var du & jag genom allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0