Nu börjar det på riktigt

Idag när vi vaknade vare minus 5 grader ute! sjukt, vi fick lov o skrapa bilen i morse. Då är vintern verkligen påväg på riktigt. Frågan är hur jag ska klara mig i vinter utan att dö av kyla... ?
Igår blev det att gå ut o gå en kvällspromenad med Malin, med lite snack. Skönt att ha någon att prata med när man behöver det. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan henne helt ärligt... Tack människa för att du finns!
Sitter o snackar med henne på msn nu får se o vi kan hitt på något o göra, solen skiner ju iaf så egentligen borde man lyfta arslet och bege sig ut men frågan är : Orkar man?


LOve you Girl

Kommentarer
Postat av: Mallllla

Hihi detsamma! ♥ :) Älskar dig mest !

2010-10-22 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0