Måndag igen dååå

Dock är det en solig måndag och varmt är det ute också riktigt mys! sitter här o väntar på att Tess ska komma hit så ska vi gå ut o gå en sväng i det fina vädret!
Det blev ingen lugn helg denna helg inte, det började med att i fredags så satt jag hemma hos Jonas med Julia och vi drack lite öl , hon skulle till falun o jonas skulle skjutsa. Blev lite drickande o skitsnack, sen hämtade vi upp malin o körde vidare mot falun, sen drog vi hem till jonas igen o käkade massa chips o dipp o kollade på en kass skräckfilm.. :P Vi satt vakna till halv tre ungefär för att vänta på ett samtal att vi skulle hämta folk i falun visade sig att dom redan kommit hem o att vi setat o halvsovit o försökt hållt oss vakna alldeles förgäves .. hah
På lördagen blev det att dra o vara tvätthjälp, sen fick jag mat serverad och sen lite mys framför tv:n.
Sen bar det hemåt för att börja fixa sig, det blev utgång på Etage med lite förkrök hos Malin. Galen kväll med en agressiv Malin ;) Alexandra o gänget kom dit också, kul att se dom !
Sen blöev det att dra hem vid två för att dyka i malins säng med en chipsskål o dipp ! tjockisar som vi e .
På söndagsmorgonen vaknade jag med huvudvärk... men antar att jag har mig själv att skylla dock, men efter en promenad o vistelse ute vi tjärnasjön o med en cola i solen blev allt mycket bättre. Jag o Malin sätt där ett bra tag i solen för att diskutera vikgtiga livsfrågot utan att komma fram till nå svar, vi försökte mata änderna med godis men dom var inte så sugna på det.. Sen blev det att dra o handla lite smått o gott o laga finmiddag , kolla på ensam mamma o slockna i tryggt sällskap.
Men nuy ska jag springa ut o möta Tess !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0