Lördag

Hejhopp!
Sitter hemma hos Malin just nu , tror att hon sover eller nått.. funderar på om man ska väcka henne eller inte. Vi kollade nyss på "My sisters keepers" och grinade oss igenom ungerfär hela filmen. Usch hemsk är den! Spelar ingen roll hur många gånger om jag ser den, gråter varje gång. Lipsill
Igår var jag med Tess o kollade när hon tatuerade sig på Fetto, det var spännande, men det blev riktigt snyggt!
Senare blev det att dra hem till Ida o umgås, vi fikade lite, lagade mat o drack o umgicks. Det var jag Ida Malin Tess Jonas Josef och Paolo, senare på kvällen efter en den välkänt kaos som alltid uppstår så lämnade vi Ida och drog vidare till Josef, vi hängde lite med hans föräldrar o deras kompisar. Kan säga att det var underhålllande med dans o musik. Sedan gick jag o Malin hem till henne med djupa diskussioner.. Sen kom Josef vi snackade lite skit sen somnade vi, Josef i soffan o jag o Malin i sängen. Idag har vi bara slappat kollat tv ätit mat o kollat film. Funderar på att dra mig hemåt snart o duscha o byta lite kläder. Ska möta upp med Ronja senare kanske för att dricka lite o umgås ! Håller tummarna på att det blir en muntrare kväll än gårdagen !

Nu ska jag nog väcka malin för jag orkar inte sitta här i tysthet själv =)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0