Jajemän!

Usch vädret blir bara värre o värre... Idag regnar det , MYCKET kräks för fan!
Är sjukt seg men ska börja fixa mig lite, idag blire nog att hitt på bus med Tess får se vad vi kan hitta på denna ruggiga dag.
Blev att gå upp tidigt idag, halv sex hoppade jag upp och åt frukost, vid sju cyklade jag hem, då var det lika mörkt som det var när jag cyklade dit igår  vid klockan halv elva .. Börjar verkligen bli vintermörkt nu. Jag  vill ha sommar året runt ju.. Kanske är dags att flytta härifrån till en varmare plats, men har vi ju den lilla lilla haken som fattas : PENGAR ! hm ... Sägs att det ska snöa imorgon och på torsdag, funderarpå att samla mina vänner idag och säga hejdå och förklara att jag tänkte gå i ide under vintern o att vi syns till våren igen . Det vore väl något..?
Nee nu blire att ta tummen ur röven o fixa till sig såhär kan man ju inte se ut!

Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0