höstdepp...

Idag har varit den höstigaste dagen på länge iaf kände jag så när jag tittade ut genom fönstret i morse, grått blött o blåsigt. Bestämde mig direkt för att spendera min dag i soffan. Glodde på tv o sov hela dagen , eller ja tills klockan var runt fem, då kom jonas o hämtade upp mig. Vi plockade upp Malin och drog oss mot Ronja för lite snack. Jag älskar att jag har mina vänner omkring mig, räcker med att sitta o snacka en timme eller två att få dra på läpparna och skratta med dom för att rycka upp mig ur höstens deprision. Sen är det ju så att vissa vänner träffar man inte lika mycket. . . Sanningen är också att jag slutat bry mig om det, jag har gett på det, orkar inte med mer helt enkelt. Jag vet själv att en dag kommer "den" vakna upp och märka att det inte finns några vänner kvar och kanske fundera tillbaka på hur det varit ocj förstå varför också. Man kan ju hoppas att tiden och förnuftet kommer ikapp någon gång.
Därför gör det mig extra lycklig att jag har Malin, mitt vindskydd i stormen ! HAPPY att jag har dig, vi kan prata om precis allt du får mig alltid på bättre humör, och alla tokigheter vi hittar på HAHA Vi kommer aldrig bli "vuxna" spelar ingen roll vad folk säger ! Klarar oss fin fint med varandra. Vi vet precis hur vi är, och saken är vi trivs med det, självklart finns det då och då smådetaljer vi tillönskar men vadå vi har tid på oss att vänta tills det är så att vi fiskar upp det vi vill ha :)
Trodde aldrig att vi skulle funka så bra ihop som vi gjort, men tur är väl det för nu behöver jag aldrig ha tråkigt ! :D

Nu ska jag gå ner och överta tv:n från päron



Bara för att jag gillar oss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0