Helt vanlig Onsdag

Heeejhopp
Shit hut seg man kan bli av detta väder, idag är de bara kallt o grått och hade ag kunnat så hade jag legat kvar o sovit bort hela dagen i soffan. Men drog hem ist o nu ligger man i soffan här ist, soffa som soffa hehe.
Färgade Malins hår häromdagen har inte hunnit se resultatet än men hoppas för min skull att de blev bra med tanke på hur flummigt de var när vi färgade.
Igår blev det att dra upp till Ida o hålla henne sällskap, vi bakade en misslyckad blåbärskaka haha, blev att snacka lite skit o bara ta det lugnt. Senare på kvällen så lagade jag världens brakmiddag, kollade på tv o åt en massa chips o dipp riktigt mys!
Pratade med Anna i telefonen idag också , ååh vad jag saknar henne ! Funderar på att dra dit snart och stanna en bra tag.
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, får se hur de blir då. Känns drygt men är väl så illa tvungen antar jag...

Nu ska jag göra mat och kolla på film.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0