Fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får

Hej !
Nu var det ett tag sen jag skrev eller ja några dagar sen iaf, har inte setat vid datorn på hela helgen knappt.
Helgen har varit förvånansvärt lugn, det var rätt skönt faktiskt.
På fredagen så blev det att agera städhjälp en sväng sen käkade vi Kina, GOTTT
Drog också förbi Ida o Roberts nya lägenhet här uppe i kvarnsveden den var riktigt stor sså hoppas att dom lyckas fylla den nu !
Senare på kvällen umgicks jag med M och jonas, vi åkte lite bil o drack lite ciderr,kollade idol o åkte ännu mer bil. Mitt i natten blev det även kladdkaksbakning haha kvällen slutade med att vi somande in till Bert.

Lördagseftermiddagen spenderades med Ronja, kollade på Eva och Adam och åt chokladbollar ! drog hemåt vid sjutiden, senare på kvällen blev det en massa bus o promenader på längre än en mil tror jag. Sprang runt i hela borlänge nästan tror jag, men jag hade kul iaf haha sjukt med oss vi hittar alltid på en massa sjuka saker, men måste säga att det är längesen jag skrattat o haft så kul med någon som jag faktiskt har med dig! Glad som har dig Bruden!

Söndag blev det kalas för mig och pappi som fyllt år, inkasserade lite välbehövliga pengar men även en massa mat och fika ! Tur att jag gick så mycket i lördags så jag inte behöver känna mig så dålig av allt jag åt ..
Får se vad dagen idag erbjuder, känner för att bara ta det lugnt så har laddat ner någrs filmer jag tänkte kolla, är rätt trött hade en dryg o jobbig natt i natt :P

Ronja gissar jag på att hon ligger o steker på en strand nu, och jag är såååå fruktansvärt avundsjuk! Hoppas det regnar för henne hela veckan så hon inte är nå brun när hon kommer hem ;)

Väntar fortfarande på hjälp med min bloggdesign men annars får man väl försöka lära sig att förstå hur man gör själv då...


Smell you lateeer









Ge mig sommaren tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0