blåsväder

Shit vilket blåsväder det är ute, nästan så man skulle kunna tro att det är orkan eller nått. Gruvar mig nästan för att gå ut, kanske blåser bort !
Denna vecka har varit spännande och har tillbringats med min kära vän Tess som nyss flyttat hem från stockholm! Imåndags var vi ute och gick runt älven, riktigt mysigt och det var skönt att få komma ut o röra på sig. Docj har jag haft träningsvärk i vaderna  dagarna efter , det är vad jag kallar höjden av otränad!
I tisdags träffade jag Ronja en sväng, hon bjöd på mat, hon har ju just kommit hem från Turkiet så man känner sig väl sådär lite lagomt kritvit när man är med henne nu ! Men det var trevligt blev Masssa prat o lite film. Senare på kvällen blev det att dra med Tess till kupolen o fika på Waynes, för att senare dra vidare till Dagny för att glo på fotbollsmatchen, den blev ju dock lite av en besvikelse men kan känna att det fakltiskt var väntat. Eftyer matchen blev det lite spökjakt med Arvid o Johannes , men inga spöken såg vi tyvärr.

Igår drog jag o Tess till Fetto Tatto o beställde tid till henne, så på fredag klockan 4 ske hon tatuera sig! kul!
Sen blev de kupolen en snabbis för att sedan dra vidare till falun. Blev fika hemma hos  hennes syster sen mötte vi upp med grabbarna.
Denna gång  drog vi till gamla mentalsjukhuset i säter för att kolla, men de var en för hög mur där så vi såg inte så mycket mer än skog o en vit nerklottrad mur . Men lite spoooky vare faktiskt.
Slutade iaf emd att vi gav upp spökjakten och satsade på älgjakt ist, det gick mer lyckat vi såg ju en ,två gånger gissar på att det var samma älg vi såg två gånger iaf. Så helt tommhänta kom vi ju inte hem i natt iaf :D
Nu ska jag dra på mig kläderna för att gå till bussen och åka till Arbetsförmedlingen.... Får se hur det går då..
Talk to you later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0